zaterdag 15 mei 2010

Het leuke van Sociaal Media zowel on & off-line.

Vorige maand werd ik gebeld door een fotograaf en een journalisten van Ziggo. Zei vroegen mij of ik het leuk vond om in het krantje van Ziggo te staan. Zelf hoefde ik niet na te denken en zei gelijk enthousiast ook leuk. Ja dat krijg je niet dagelijks te horen. Dus ongeveer een kwartier nadat ik had opgehangen ging de deurbel en stonden de journaliste en fotograaf voor mijn deur.

Na even wat gesproken te hebben gingen we dan van start. Eerst de omgeving even goed belicht met de lampen die de fotograaf had meegenomen en wat proef shoots gemaakt. Nadat de belichting helemaal goed was ging ik er even goed voor zitten. Toen zijn er een x aantal foto’s gemaakt en zei de fotograaf: ja nu heb ik wel wat goede foto’s om te gebruiken. En zelf was ik ook hellemaal blij met het resultaat.

Daarna werd ik kort geïnterviewd door de journaliste. De vragen waren natuurlijk standaard maar wel leuk om die te beantwoorden. Het doel was natuurlijk Ziggo. Maar zoals je hiernaast kan zien en lezen trouwens het resultaat is dat van de helle sessie. Ben er erg tevreden over en zal het nog wel een keer doen. Houd er wel van om kritische vragen kritisch en goed te beantwoorden. Anders kan je het net zo goed niet doen.

Veel van mijn kennissen en vrienden hadden mijn foto zien staan in het krantje van Ziggo. Alleen ik zelf had het nog niet gehad in de bus dus hoop dat ik dat alsnog in de bus krijg. Maar was wel blij dat ik het wel on-line kon bekijken op het internet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten