maandag 19 september 2011

Getal zestig(60)!

Waarom, waarom heet deze blog ‘Getal 60’ Ben 1 jaar gelden begonnen met bloggen heel leuk is dat bloggen. Je content met iedereen delen. En dit is precies mijn 60ste blog die ik nu aan het schrijven ben. In de communicatie wereld betekenen getallen ook veel: 1, 5, 15,16, 18, 25, 50, 60, 65, 80 en 100 dit zijn zoonbeetje de magische getallen die ik ken. Veel getallen zijn ook vaak persoonlijk gebonden aan mensen. Denk maar aan als je 18 bent dan mag je autorijden of als je 16 wordt dan mag je uit met vrienden tot laat. Dan dat laatste praat ik wel over mijn generatie.

Veel mensen die bloggen tekst maar, heb nog nooit een blog gelezen die over getallen gaat. Dus hier ben ik degenen die er mee begint. Op de snelweg communiceer je ook vaak met cijfers die natuurlijk aangeven hoe hard je mag rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten