zaterdag 12 februari 2011

Van de praat tot project

Elke keer als je met mensen in conversatie gaat is dat altijd heel leuk. Vaak gebeurt het dan ook er word meestal aan mijn vragen of gesteld met de trant: heb jij hier een idee of oplossing voor. Zo’n vraag houd mij weer waker en dus bezig op een positieve manier, want anders zeg ik gewoon: zoek het zelf maar lekker uit of ga maar naar een andere.

Het gebeurt ook wel eens dat ik een vraag krijg wat ik dan omzet in een heel project. Het is best wel een simpele gedachtegang wat daar achter zit. Namelijk die vraag neem ik dan in me op en laat vervolgens die vraag weer los. En als ik dan zie hè daar kan ik meer mensen blij mee maken dan convert ik die vraag om tot een project en dan bouw ik daar een API of een app voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten