dinsdag 1 januari 2013

Oudejaarsconference!


Oudejaarsconference! 

Elk jaar zijn er verschillende oudejaarsconferences erg leuk en humoristisch. Eigenlijk als je er goed naar luistert kan je in opmaken hoe het niet moet en waar het mis is gegaan. Want er word niet over leuke dingen gepraat in zo'n oudejaarsconference. Kennelijk kunnen cabaretiers beter grappen maken over foute gebeurtenissen dan over goede. Maar enfin als je het nieuws leest dan lees je bijna geen leuk nieuws in de krant of op het internet of het ligt aan mij dat ik eroverheen lees. 

De laatste 2 jaar ben ik steeds meer gaan schrijven en bloggen. Dit vind ik steeds leuker worden om te doen. Je ziet ook steeds meer veranderingen er in. Alles word ook steeds meer naar het internet gezogen. Programma's die op dvd's staan worden Apps die op een Appstore of Playstore worden aangeboden voor de verkoop. Internetwinkels groeien als internetcookies op het internet. En die cookiewet is ook waardeloos want iedere burger lus wel een cookie. Dit jaar gaan we veel merken over de tablet's en telefoon's oorlog tussen de grote merken als burger weet je dan niet eigenlijk wat je moet kiezen. Mijn advies is om gewoon te denken: wat heb ik nodig en waar en hoe ga ik hem gebruiken. Dus laat je niet GEK maken maar.... let wel goed op wat je koopt. 

Mijn goede voornemens voor dit jaar: 

  • Actief zijn op sociaalmedia 
  • Aan mooie nieuwe projecten werken (welke... ze komen vanzelf) 
  • Mooie blogs schrijven 
  • Mijn website http://www.clickonhelpdesk.nl een nieuwe design geven 
  • Verder mij verdiepen is de nieuwe technologie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten