maandag 27 juni 2011

Grenzeloos een handje helpen

Vandaag de dag leven wij steeds meer op een rondom een wolk (cloud). Bij de ene is het een grijzen wolk en bij de andere is het een roze wolk. Welke kleur heeft jouw wolk eigenlijk? Mijn wolk is in ieder geval pas geleden veranderd van zwart naar mooi ligt blauw waar de zon lekker door heen schijnt. Vandaag heb ik ook iemand grenzeloos geholpen om zijn wolk van donker ook mooi blauw te maken. En dat is met succes geslaagd.

Grenzen zijn er niet meer. Zit ik nu op de Noordpool of in het zuiden van Frankrijk kan ik altijd mensen helpen d.m.v. die wolk en het programma: Skype is zo’n lekker programma en de tijd nou die gaat 6x zo snel. Tijdens deze Skype sessie had ik ook even tijd voor een grapje en hebben we even tegelijkertijd een foto van elkaar gemaakt.

Toekomst

Het zal toch gaan gebeuren dat we straks gewoon op onze televisie een skype app hebben en zo via onze televisie via de arts even iets kunnen vragen en zo kan de arts ons dan ook bekijken. Want teletekst is dadelijk ook verledentijd. Deze word vervangen door dat je kan internetten op je televisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten