zondag 1 januari 2012

Puzzelen

Puzzelen wie heeft dat vroegâh niet gedaan. In het hele leven moet men vaak puzzelen. Het jaar is nog kakel vers en ik heb al weer heel veel leuke ideeën om die via mijn blog met jullie te delen. Elke dag denk ik altijd wat kan beter en makkelijk. Ook met oud & new heb ik niet stil gezeten. Volgens mij zijn de volgende onderwerpen de hot items voor het nieuwe jaar. Over de onderwerpen ga ik jullie nog verder informeren in mijn volgende blogs dit jaar. De onderwerpen van het nieuwe jaar zijn:

Icloud - Een opslag server die je overal waar je bent kan benaderen waar mee je synchroon staat met jouw apparaten.
Google+ - Nieuwe sociaalmedia platvorm wat concurreert met Facebook.
Flex verkoop punten - Dit word het nieuwe kopen waar je je online inkopen kan afhalen na het werken.

Dit is voor mij een goede eyeopener om ook dit jaar weer een goede blogs te kunnen schrijven. Heb er heel veel zin in in ieder geval. Zelf hoefde ik gelukkig niet lang te puzzelen om dit op te schrijven, het zat al deels in mijn hoofd. Doordat ik veel bezig ben met van alles en nog wat en veel op sociaal media sites actief ben.

Om mijn lezers nog wat meer te bieden heb ik nog een andere blog en die is hier te vinden. op deze blog schrijf ik wat meer technische aspecten over diverse onderwerpen en hoe of zij werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten