dinsdag 25 januari 2011

Tijden veranderen!

24 uur = 1 dag en 1 nacht is 1440 minuten en 86400 seconden dat is een feit. Er kan heel wat gebeuren in 24 uur. Elke dag denkt een mens aan iets. Als we ergens over denken dan is het vaak iets wat ons interesseert. Als ik een artikel/blog of een ander media content leest wat me niet zo interesseert dan vergeet ik dat eerder dan als het me interesseert. Maar het kan me ook wakker schudden van zo: dat is een interessant artikel/stuk daar wil ik mee van weten. De concurrentie speelt ook een grote rol in de verandering van de tijden. Kijk vroeger kon je alleen maar boodschappen doen in een winkel, nu de dag doen we dat steeds vaker via het internet. Dit laatste is dan ook efficiƫnter en ook in de meeste gevallen ook vaak goedkoper. En het spaart je ook nog eens veel tijd uit.

Als je er goed over na gaat denken heft dus en ene het andere op. Dus eigenlijk krijg je steeds een tegenstelling. Maar als je goed kan anticiperen dan kan je er je voordeel uit halen. Kijk een gadget ook wel een hebbedingetje genoemd door veel mensen. Om zo’n gadget aangeschafte dat kan je ook weer een hoop schelen doordat daardoor weer dingen makkelijker worden maar, het kost wel geld. Tot slot een goedvoorbeeld wat nieuwe technologie kan schelen op je uitgaven.

Voorbeeld hoe het was:

Als je 5 abonnementen hebt en per maand die je moet betalen dan moet je per abonnement zo’n € 3 euro betalen voor een girobetaalkaart.

Voorbeeld hoe het nu is (kan zijn):

Je neemt internetbankieren en het scheelt je zo’n euro per afgesloten abonnement per maand. En dat is niet niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten