zondag 3 januari 2010

Bijna alweer Maandag



Als ik ontbeten heb en mijn computer is warm gedraaid dan, lees ik altijd even alle dagbladen door. Die heb ik geboekmarkt want het zijn er best veel. En opmerkelijk en leuk nieuws vond ik van koningin Beatrix over het gebruik van internet dat stond in de Trouw Nieuwsbericht vooral de reacties vond ik wel goed van de mensen.

Een nieuw artikel op mijn eigen groep forum Eye Sign Development groep op facebook gezet. Het artikel gaat over: Hoe creƫer je een plan van aanpak als je een applicatie schrijft? Hier in vertel ik hoe je het beste kan beginnen met het maken van een nieuwe applicatie.

Na het eten even me de hond gespeeld hij had al lang vandaag geen aandacht gehad. Dus dacht ik vooruit ik gooi je beest weg maar hij bleef me maar staan aankijken, ik dag morgen weer een dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten