zaterdag 2 januari 2010

Een nieuwe witte wereld



Toen ik door het raam keek vanochtend zag ik een mooi witte kerst kaart. Zo mooi zag het er uit op de weg en de straten. Even de pc aangezet die ik gister heb voorzien van Windows 7. en even spybot en adaware aan gezet dat kan dan even ze werk doen. Eigen lijk is het wel hinderlijk dat als je je pc goed wilt blijven gebruiken dat je dan vaak moet scannen met allerlei software. Zo even nu lekker ontbijten en thee drinken. Voor dat ik daar mee begin zet ik even alvast mijn laptop aan want, dat duurt meestal wel even voordat ie is opgestart. Zo lekker ontbeten en nu even naar mijn sociaal netwerk kijken wie er online is. O de bel visite mijn zusje zwager nichtje en neefje komen even Nieuwjaars wensen die had ik nog niet gezien in het nieuwe jaar.

Heb zins dit nieuwe jaar dat ik nu definitief met sociaal media bezig ben dat mensen het niet willen dat hun gegevens op het internet komen. Op zich voor mij wel mooi voor een leuke discussie qua onderwerp. Ik hoop dat in dit jaar wat minder mensen negatief gaan denken over zich zelf want, veel mensen zeggen: ‘hier ben ik te oud voor’ of ze zeggen: ‘ze nemen of kijken toch niet naar me’. Nee ik haat dat zulke uitspraken de mensen moet wat meer positiever gaan denken dat zal de wereld en economie goed doen. En nee ik word geen dominee als mensen dit misschien gaan denken na deze uitspraak.

Nu even tijd om te borrelen voor dat ik ga eten. Dat was even gezellig om te borrelen. Nu even mijn blog linken aan mijn facebook zodat mijn blog nog makelijker toegankelijker voor mensen die hem willen lezen. Zo nu even eten zodat ik op 20:00 IceAce The meltown kan kijken op de televisie eindelijk iets leuks op de televisie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten