vrijdag 8 januari 2010

Weblog schrijven

Véél mensen zeggen altijd tegen mij wat moet ik nou schrijven in mijn weblog. Best wel leuk als je daar over nadenkt. Eigenlijk heb je aan een einde van een dag best wel wat meegemaakt dus moeilijk nee dat valt wel mee. Alleen in het begin hoe begin je en welke titel geeft je aan je blog. Maar heus ben een echte blogger geworden dus dat bloggen heb ik nu wel onder de knie. Eigenlijk is een blog maken net zo moeilijk/makkelijk net hoe je het wil bekijken, als een muziek stuk moet schrijven of een kranten artikel. Soms begin ik met een titel en de andere keer begin ik met me tekst. Een titel naam vorm ik zelf altijd door de inhoud van de tekst te nemen en dat kort met wat steekwoorden te noemen. Zo ontstaat bij mij de titel voor mijn blog. Dus ik roep iedereen op die altijd zegt: waar moet ik over bloggen om nu lekker te gaan bloggen. En voordat je het weet blogt iedereen dus jij ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten